Podozrivá pyramída: Inšpekcia varuje pred firmou Kairos

Diskusia ku článku (122)

Hm....ludia vždy tužili dostat niečo za nič. Tak to ale nefunguje.

08.07.2016 | Juraj Tomášek

Dobrý deň :)

Som tiež členom v spoločnosti Kairos už 7 mesiacov a za tento čas sa ani raz nestalo Že by my nebolo vyplatené to čo my reálne malo byť vyplatené :)
Nechcem útočiť na článok ani nič podobné každý má právo na vlastný názor len by som pár vecí chcel podať s môjho uhlu pohľadu.
Spoločnosť funguje už 2 roky za tento čas nenájdete jediného človeka zo 170 000 užívateľov ktorý by bol nespokojný :)
Tvrdíte že sa jedná o "Ponziho schému – druhu pyramídovej hry" osobne nepoznám žiadnu firmu kde by nebola pyramídová hra nakoľko aj obyčajný zamestnanec robí na ľudí čo sú nad ním čiže je v praxi tiež súčasťou pyramídovej hry kde na vrchu je faraón ktorý zarobí najväčší príjem peňazí :)
Osobne som tiež zo začiatku mal strach a bál sa o svoje peniaze no čím dlhšie som v spoločnosti a čím viac informácii o nej zisťujem tým sa moje obavy postupne rozpadajú pretože na začiatku ako som aj konzultoval s veľa členmi ktorý sú tam v podstate od začiatku bolo veľmi veľa nezodpovedaných otázok na tieto otázky sa postupne ako sa firma vyvíjala dostávali odpovede ktoré chceli vedieť a ja sa len teším čo povedia ľudia keď sa stane to čo má prísť keď bude už sieť dostatočne veľká a nebudú sa ďalej naberať nový ľudia.
A keď firma potom bude fungovať ďalej rok - dva som zvedavý čo bude za problém s Kairosom potom ale ako vravím ja som spokojný môžem to len odporúčať na základe vlastnej skúsenosti a užívať si zarobené peniažky lebo pasívny príjem či už Kairos alebo inde cez dáke fondy alebo podobne je téma ktorú dneska rieši veľa ľudí pretože každý chce mať peniaze a čas a nie jedno vymieňať za druhé :)
Prajem príjemný piatkový deň chcel som len pridať svoj názor ako to celé vidím ja aspoň niečo málo napísať :)
Ďakujem za túto možnosť :)

08.07.2016 | Milan842

Vsak jasne, ze ti bolo vyplatene, ty hlupak. Lebo do systemu stale prudia novi ludia, rovnako naivny ako ty. Zarobit sa na tom da, otazka je, dokedy. Avsak nema cenu ti to vysvetlovat, si naockovany, akoby si bol na nejakom skoleni, kde ti uplne vymyli mozocek. A nerozumiem, preco tu vypisujes pod dvoma nickmi. Si nejaky maly faraoncek v ramci tej tvojej krasnej pyramidky?

09.07.2016 | Parhel

V kairose mám 4 ľudí skôr som len člen ;) A prepáč tak ako vravíš ty že ja som hlupák ja zarábam mesačne pasívny príjem a som spokojný :) V mojich očiach si hlupák ty lebo pomenovať niekoho hlupákom bez toho aby si ho poznal je pre mňa len dôkaz toho aký je človek naivný a ako nič nevie o danej veci ale má svoje názory zaškatuľkované a bodka s takými ľuďmi bohužiaľ nikdy nikto nepohne...
Ako keď som raz jednému ponúkal "EVOLUTION Value Funds" a on nato ne to je BMG Ďakujem.... Hádzať všetko do jednej škatuľky je asi dáky nový trend :D

09.07.2016 | Milan842

dufam ze ten pasivny prijem aj patricne dodanis
a porozpravajme sa o 2 roky, ci ti bude firma platit..

14.07.2016 | ex666

"Osobne nepoznam ziadnu firmu kde by nebola pyramidova hra" tak to mas riadne zuzeny obzor. Skor ide o to ze nevies o com tocis, alebo hrajes blbeho. Este skus dat volake cisla. Kolko si do toho dal a kolko ti to denne nasype.

09.07.2016 | Andrej Mazak

Lež: "Spoločnosť funguje už 2 roky"

Skutečnost: společnost byla sice formálně založena v červenci 2014 (před dvěma roky), ale činnost viditelně vyvíjí až od března 2015.
A nefunguje dodnes. ;-)
údajná mise firmy: "Company is going to provide services to Corporate Clients in two directions at the stage of global development of the KairosPlanet Distributed Computing Network" (viz https://kairosplane...) zůstává stále nenaplněna a i firma mluví o poskytování služeb korporátním zákazníkům v budoucím čase...

10.07.2016 | Mr. Czech

Lež: "nepoznám žiadnu firmu kde by nebola pyramídová hra nakoľko aj obyčajný zamestnanec robí na ľudí čo sú nad ním"

Skutečnost: Neznám žádnou firmu, kde zaměstnanec kromě odvedené práce musí zaměstnavateli dopředu platit za to, že ho vůbec milostivě zaměstná a nakonec mu (možná) dá nějaký plat. Tedy kromě těch "firem", co se vydávají za MLM a ve skutečnosti jsou podvodnou pyramidovou hrou.

Trochu matení pojmů, že? Způsob řízení, způsob tvorby přidané hodnoty a pyramidové schéma - všechno jedno. Ale tenhle argument je u vymývačů mozků z pyramid oblíbený a často omálaný... prý že "všechno je pyramida".

10.07.2016 | Mr. Czech

Milan842: "Osobne som tiež zo začiatku mal strach a bál sa o svoje peniaze no čím dlhšie som v spoločnosti a čím viac informácii o nej zisťujem tým sa moje obavy postupne rozpadajú"

Bál jsi se správně. Teď jsi za break pointem (tedy pokud jsi výdělky "chytře" nereinvestoval znovu do Kairosu) a jsi vysmátý... jo, může být. Někoho jsi okradl a myslíš si, že na tebe nepřijdou. To je důvod k radosti. Jak tady někdo trefně napsal:
"Co je zlo?"
"Když někdo Milana v Kairosu obere o peníze".
"A co je dobro?"
"Když Milana někoho v Kairosu obere o peníze".

10.07.2016 | Mr. Czech

Milan - lež:
"Nenájdete jediného človeka zo 170 000 užívateľov ktorý by bol nespokojný"

skutečnost:
Lidé, kterým byl bezdůvodně zablokován účet se najdou.
http://www.pracanad...
Jen se je zatím daří držet na uzdě, tak nejsou moc slyšet. Ale bude hůř.
Také jsou lidé, kteří z blíže nespecifikovaných důvodů neprojdou verifikací účtu.
http://behindmlm.co...
A lidé, kterým je verifikace účelově pozdržována (oddaluje a zkracuje se tím doba, po kterou budou vypláceni).

10.07.2016 | Mr. Czech

Taky Horizont, BMG invest a podobne to tusim potiahly 5 ci 6 nez to padlo a to sa hraly len na SK trhu takze tato pyramidka ma este nieaky ten cas. par krat ma niekto kontaktoval a ponukal spolupracu ake je to mega super a kolko na tom otocim kedze som admin a mozem pouzit par PB ako priestor... Nikto ale vobec nikto mi nebol schopny odpovedat na tieto otazky
1. preco si mam kupovat licenciu ? Kludne im prenajmem ten priestor zadarmo za cenu tej licencie. Na to mi neodpovedal rozumne nikto.
2. chcel som informacie o klientoch tejto firmy, aspon 2 - 3 referencie KTO ich pouziva. Odpoved - prisne tajne chranime klientov ved ide o privatne data. WTF? Ja si nejdem pozerat ich data ja si chcem overit ci naozaj spolupracuju s touto firmou...

Na ostatne otazky mi bolo povedane podobne ako to napisal Rasto Kiavcin.
Nechapes tomu si trulko neskusil si to tak nemozes pochopit a len kecas a vypytujes sa na hluposti (wtf je to technologicka firma alebo nie ?) a som ***** lebo ved kolko ludi na tom kazdy den zaraba miliony...

Pritom ked to LOGICKY pocitam keby si prenajmem VPS (virtualny server) s potrebnou kapacitov napriklad od Amazonu a spustim ich srandu som stale bez toho aby som si zapol PC (server si kludne bezi 24h takze pohodka) este stale 200% v pluse.
Na to mi panacik povedal s otvorenou hubou ze to nemozes lebbo to mozes mat len privatne. Ked som sa mu snazil povedat ze technicky nema sancu zistit ci je to server alebo moje PC mi povedal ze takto to nefunguje a bodka. Otazka ci mi vie posunut kontakt na technika, spravcu nieakeho technickeho managera mi bolo povedane ze nemoze a ziaden nema...

O tom druhom ze firmy radsej capnu svoje privatne data hocikomu do kompu ako do dajme tomu privatneho Cloudu a zaplatia s radostov zruba 150% viac ako by ich to stalo vo vlastnej rezii radsej pomlcim...

22.07.2016 | Tomáš Trnka

som clenom Kairosu a vyse roka som nemal ani raz jediny problem ci z vyplacanim alebo komunikaciou s Kairosom , mam zakupenyck 10 balickov a teraz po roku ich priebezne obnovujem, najviac sa mi paci to ze vsetci z dobrej vole davaju vystrahu pred nekalymi firmami ,ale nikto na slovensku neupozorni nikoho kto si berie uver a zalozi dom ci byt a pre par eur mozno 5 - 10 000 pride o strechu nad hlavou, urobil som to dobrovolne a je len na mne ako ulozim peniaze,davno dozadu som zacal podnikat a samozrejme to bez uverov neslo - nespal som 5 rokov poriadne ci splatim pozicane sumy a daval som si pozor nech sa mi nieco nestane aby moje dlhy nesplacala manzelka na materskej, preco nechranite ludi aby toto robili preco neodhovarate aby kupovali nove auta na ktorych pridu o desiatky tisic eur po roku az troch rokov sledujem rozne nazory na Kairos a podla mna toto su provokacie od ludi co bud nieco zle vykonali v Kairose a zastavil sa im ucet alebo nemali investiciu ako mal ich sused ked im to ukazal, preco inak a zvlast na slovensku su ludia ktori vam otravia psa alebo zapalia auto , nahlasia danovu kontrolu , kedysi ludia nezavideli ----mali sme rovnake ob. steny ,topanky ,kuch. linky ,rovnake dovolenky ---- teraz kto sa boji podnikat alebo investovat a je zamestnany za 500 eur a kazde rano vstava v strese do prace ci ho necaka vypoved po veceroch nic ine nerobi len pise ako kde koho moze okradnut--- vobec si neuvedomuje ze jeho sef ma mozno 3 mercedesy a on mestsku dopravu a ze dovolenky mu plati on -------------zaujmave na tom je ze tieto prispevky nepisu Kairosaci ale ti co tam niesu, preco radsej nepisu pre tych co mesiac za mesiacom prehraju na automatoch cele vyplaty,ja som radsej svoje peniaze investoval do Kairosu ako do automatov, preco stat nezakaze take podnikanie ktore rozvracia rodiny alebo rodiny na dlhe roky zavize pod hrozbou ze pridu o strechu nad hlavou za uvery ktore su tak super zamaskovane a ludia ani nevedia co podpisuju, na ukrajine su okolo ciest bilboardy na Kairos aj v televizii bola reportaz ------ ale na slovensku su prispevky ukrajina sa ukoncila lietadlo pada a podobne vymysly , zatial nieje ziadny zalobca zo strany Kairosu ....................

08.07.2016 | ydabysset

Aha, podnikal si? Predpokladam, ze maximalne ako financny predajca, ktori si casto hovoria financny poradca. Tam naivnych vacsinou na skoleni naockuju, aby pracovali pre ich siet. A hovoria o podnikani a nejakej samostatnosti...predpokladam, ze ked si taky hlupy, na ine podnikanie si nikdy nemal. Venuj sa tvojmu Kairosu aj nadalej, rozpravkovo zbohatnes a potom budes mat na vsetky tie veci, ktore opisujes v tvojom clanocku...totalne bullshity. Fuj. Stoka.

09.07.2016 | Parhel

opakujem keby si na to mal tak si inde ----- zacal som podnikat ked este MLM na slovensku len zacinalo--- a myslim ze ty si bol este skolou povinny --------- nie AHA PODNIKAL SI? ja stale podnikam mimo Kairosu a ked som odisiel od kolegov z prace a zacal som sa starat sam o seba bez sefa presne reagovali ako ty ------- ty niesi ludomil ako sa tu prezentujes len ti neda spat ze niekto moze zarabat peniaze ake ty nikdy neuvidis ---chod radsej spat ,rano vstavas do prace ak ta nezivia este rodicia...........

09.07.2016 | ydabysset

:D :D :D Napis teda nazov firmy, ktoru vlastnis.

09.07.2016 | Parhel

vobec nemam dovod ani potrebu tebe pisat nazvy mojich sro

09.07.2016 | ydabysset

Zeby si sa za ne hanbil?

09.07.2016 | Andrej Mazak

urobim ti radost -------- ano ----- vsak ta to potesilo---

tvoj zamestnavatel je mozno miestne zberne suroviny

09.07.2016 | ydabysset

Taky Horizont, BMG invest a podobne to tusim potiahly 5 ci 6 nez to padlo a to sa hraly len na SK trhu takze tato pyramidka ma este nieaky ten cas. par krat ma niekto kontaktoval a ponukal spolupracu ake je to mega super a kolko na tom otocim kedze som admin a mozem pouzit par PB ako priestor... Nikto ale vobec nikto mi nebol schopny odpovedat na tieto otazky
1. preco si mam kupovat licenciu ? Kludne im prenajmem ten priestor zadarmo za cenu tej licencie. Na to mi neodpovedal rozumne nikto.
2. chcel som informacie o klientoch tejto firmy, aspon 2 - 3 referencie KTO ich pouziva. Odpoved - prisne tajne chranime klientov ved ide o privatne data. WTF? Ja si nejdem pozerat ich data ja si chcem overit ci naozaj spolupracuju s touto firmou...

Na ostatne otazky mi bolo povedane podobne ako to napisal Rasto Kiavcin.
Nechapes tomu si trulko neskusil si to tak nemozes pochopit a len kecas a vypytujes sa na hluposti (wtf je to technologicka firma alebo nie ?) a som ***** lebo ved kolko ludi na tom kazdy den zaraba miliony...

Pritom ked to LOGICKY pocitam keby si prenajmem VPS (virtualny server) s potrebnou kapacitov napriklad od Amazonu a spustim ich srandu som stale bez toho aby som si zapol PC (server si kludne bezi 24h takze pohodka) este stale 200% v pluse.
Na to mi panacik povedal s otvorenou hubou ze to nemozes lebbo to mozes mat len privatne. Ked som sa mu snazil povedat ze technicky nema sancu zistit ci je to server alebo moje PC mi povedal ze takto to nefunguje a bodka. Otazka ci mi vie posunut kontakt na technika, spravcu nieakeho technickeho managera mi bolo povedane ze nemoze a ziaden nema...

O tom druhom ze firmy radsej capnu svoje privatne data hocikomu do kompu ako do dajme tomu privatneho Cloudu a zaplatia s radostov zruba 150% viac ako by ich to stalo vo vlastnej rezii radsej pomlcim...

22.07.2016 | Tomáš Trnka

vsak casopis Trend 07.04.2016 pisal o Kairose clanok a myslim ze pozitivne /nieste to nahodou Vy? / neviem ci mate nieco spolocne okrem nazvu

08.07.2016 | ydabysset

ydabysset - otázka:
"vsak casopis Trend 07.04.2016 pisal o Kairose clanok a myslim ze pozitivne?"

Odpověď:
Tištěný trend otiskl PR článek ( = placenou reklamu), který si napsali sami "Lídři Kairosu" - Kateryna Ondrejková a její vypečený batříček Otokar Kasynets.
https://www.faceboo...
Na upozornění některých lidí o propagaci podvodu Trend doteď nereagoval - tak trochu zbaběle počkal, až SOI vydá varování, aby nyní vydaný článek měl o co opřít.

10.07.2016 | Mr. Czech

Kairos je podvod.

Nerozumiem, že tomu ľudia môžu uveriť. 250% zhodnotenie a neponúkať pritom žiaden výrobok/službu, ktorá by bola lepšia ako konkurencia. Je to o zatemnení mozgu. Kto normálny už dá svoje privátne dáta na zavírené a neaktualizované počítače kairosovských spolupracovníkov.

Ste si zaplatili členstvo v špinavom biznise, ktorý skôr, či neskôr krachne. Väčšina členov viete, že je to pyramída. Mojím cieľom je, aby ste krachli skôr, ako to Slovensko citeľnejšie začuje. Na Slovensku je generácia poznačená BMG horizontom. Už sa to nesmie opakovať. Vyberajte peniaze už teraz, zajtra nebudú.

08.07.2016 | xelen

BMG bolo o niečom inom :) Neponúka produkt.. hneď niekoľko ;) Ako člen môžeš aktívne využívať produkty majú kairos wifi router, kairos telefón,kairos mail a kairos surf :)
Celé to je o tom že nemajú údaje ktoré šifrujú na 1 IP adrese ktorá nech je ako chce dobre chránená akonáhle by ju geniálny hacker prelomil všetko by stratili namiesto toho majú 170 000 IP adries ktoré niesu síce tak chránené ale nikdy žiaden hacker nezlomí všetky naraz to je nemožné + každá informácia je rozdelená na 1000 kúskov a nikdy túto skladačku neposkladajú preto to je inovatívne a ja v tom vidím potenciál :)
Keď začínal napríklad APPLE nikto im neveril a kde je teraz? :)
Sám veľa veciam neverím no kairosu hej ale každý má nato svoj názor :)

08.07.2016 | Milan842

nechaj ho---- keby mal na balicek tak je na druhej strane

08.07.2016 | ydabysset

:D :D :D

09.07.2016 | Parhel

Je dobré, že máte na balíček. Budete tie peniaze potrebovať.

Ak ste boli rozumný, dokonca ste si prvú splatenú vstupnú investíciu odložili bokom. Ak ste boli nenásytný, nakúpili ste si ďalšie balíčky, ktorých služby reálne nevyužívate. Ako väčšina v systéme pyramídy Kairos. Načo je spotrebiteľovi 10 balíčkov šifrovania?

Voľné peniaze budete potrebovať, keď sa na Vás po krachu pyramídy začnú obracať neúspešní "klienti". Možno to budú občania, čo si zarobili sami alebo čo si požičali od rodiny. To je ten lepší prípad.

Ale po krachu tejto pyramídy sa budú na lídrov MLM skupiny obracať hlavne občania, ktorí si na balíčky požičali od bánk, nebankoviek alebo p2p lending portálov. Tí budú vo väčšom streste a pod tlakom exekútorov. Tento tlak si budú kompenzovať na ľuďoch, ktorí ich do schémy sľubovaním bezprácnych zajtrajškov zaviedli.

Pokojne sa môže stať, že lídri tímov, teda ľudia na vrchných priečkach pyramídy Kairos budú aktívne vyhľadávaní ľudmi s balíčkami pod nimi. Ľudia na spodných priečkach pyramídy budú od nich peniaze vymáhať. Veď predsa, vy ste hore, vy ste o blížiacom sa krachu museli vedieť. Vy ste sa nabalili a včas ste svoje peniaze vytiahli. Nikoho z nich nebude zaujímať, že či ste si svoje peniaze naozaj vybrali alebo len ďalej nenásytne investovali do balíčkov.

Niektorí nešťastní zákazníci môžu byť agresívni, klopať na dvere, navštevovať Vás v práci, hľadať po baroch... niektorí z nich sú dominantní, majú svaly...realita každej skrachovanej pyramídy

09.07.2016 | xelen

Poslanci chcú zákonom zakázať „kazítka“
24.04.2015 6
Veríte tomu, že prípadné prijatie slovenského zákona o zákaze úmyselného skracovania životnosti výrobkov pomôže spotrebiteľovi?

15.07.2016 | ydabysset

Myšlienka produktu je dobrá a zaujímavá. V skutočnosti to už davno ponúkajú Cloudové riešenia lacnejšie a násobne bezpečnejšie. Produkt nie je pre firmy. Vo firmách pracujú IT-čkári, ktorí sa v tejto oblasti vyznajú viac ako bežný klient pyramídy Kairos. Žiadne IT oddelenie by neriskovalo stratu citlivých firemných údajov ich zverením firme, ktorá existuje rok, dva? Produkt je teda pre spotrebiteľov. Koľko dát si bežný spotrebiteľ šifruje a ukladá?

1.) Aký bezpečnostný certifikát majú produkty pyramídy Kairos? Ktorá renomovaná inštitúcia ho vydala?

2.) Apple je firma kótovaná na burze. Tie majú povinnosť zverejňovať finančné výkazy. Videli ste finančný výkaz, poviem to subjektívne, pyramídy Kairos? Kde sa dá dostať ku výsledkom hospodárskej činnosti firmy Kairos?

3.) Rozbor softvéru Kairos IT špecialistami zhodnotil, že sa jedná čisto o počítač času behu programu. Beží naprázdno 10 hodín denne a za to Kairos platí.

4.) Klienti pyramídy Kairos mi sami povedali, že vedia, že je to pyramída a chcú sa nabaliť dovtedy, kým funguje. Robia chybu. Všetko čo zarobia, vložia späť do pyramídy. Nakoniec budú mať...

A takto by sa dalo pokračovať. Ako píšem, mojím cieľom je rozložiť skupinu Kairos predtým, ako stihne narobiť občanom Slovenska väčšie škody. Zákazníci, vravím Vám STOP. Čo investujete dnes, sa Vám už nevráti.

09.07.2016 | xelen

Milan - lež:

"BMG bolo o niečom inom :) Neponúka produkt.. hneď niekoľko ;) Ako člen môžeš aktívne využívať produkty majú kairos wifi router, kairos telefón,kairos mail a kairos surf :)"

Skutečnost: Firma nemá žádné vlastní produkty. A ty přeprodávané, co nabízí vám, společníkům, mají ve skutečnosti hodnotu nula nula prd. Už jsem o tom psal výše.

Více o "produktech" Kairosu pro společníky:
http://www.kairos-f...

10.07.2016 | Mr. Czech

kairos wifi router, kairos telefon, kairos mail... kairos surf... gratulujem :)
blabol o 170000 ip adresach a rozdeleni informacie na tisic kuskov je brilantny, takto sa podpalit na verejnosti, to chce guraz ... pane, mate predstavu o storage ( pre ******* - uloziska ), veciach ako RAID, network RAID, SAN, atd. zjavne o tom viete h/o resp bsht... a iks dalsich veci... mohol by som si vas vyfotit? Taka rarita, to nie je len tak :)

14.07.2016 | evil666

oj, a sifrovanie sa nerobi na ip adresu, ale uplne inac. odporucam zmenit bullshitovy manual v casti:
"sifrovanie"...
doplnit aspon mimimalne znalosti na temu:"regulacia tlaku"....

14.07.2016 | evil666

Pyramídu charakterizuje to, že je tu obtiažne až nemožné nájsť kvalitnú relevantnú službu,alebo tovar. Ja robím seriózny tovarový mlm niekoľko rokov, v tíme mám okolo 350 členov. Takže skúsenosti z týchto systémov už nejaké mám.

Podľa mňa je projekt Kairos krajne nedôveryhodný a nedal by som tu ani cent. A to preto,lebo tu nevidím žiadnu normálnu službu ,ani tovar. Na dôvažok ešte odo mňa dopredu pýtajú nemalý peniaz.To je tiež znak pyramídy.

V serioznom mlm nie je povinnosť skladať dopredu finančnú hotovosť. Človek sa môže stať členom a nakupovať za zvýhodnené ceny a aj registrovať dalších členov aj bez finančného vkladu a toto u Kairos očividne nie je možné.

Musíte najskôr zaplatiť...pyramídka ako vyšitá. Páni, ktorí to tu tak chválite, presvedčte ma o opaku:-)

09.07.2016 | Juraj Tomášek

Uz len to, ze to staci mat zapnute 10 hodin denne...kazdemu musi trknut, ze je to chobotina, jedine ze by tie data mali rozdistribuovane minimalne 10 krat paralelne kade tade...pri tej cene, ktoru vyplacaju, by som rad videl zakaznika, ktory by si taketo predrazene sluzby kupil.

Kairos je bud cista pyramida, alebo sluzi na nelegalne praktiky (ukladanie nelegalnych dat, maskovanie, pripadne na distribuciu spamov, resp. moze ist o obrovsky botnet).

Vsetko nasvedcuje tomu, ze to nie je normalna firma. A tuna v diskusii naockovani chlapci s naivnou vidinou rozpravkoveho zbohatnutia a tvorby penazi z nicoho nas tu budu presviedcat, ake je to super uzasne a ako im to sype...Ano, sype. Otazka je dokedy...a budu tam kde aj boli. Urazeni na zly, kapitalisticky svet.

09.07.2016 | Parhel

V prvotnom začiatku sa za kairos neplatilo ;) To prišlo až po tom...
Pretože ak človek niečo má povedzme že za deň mu to zarobilo 5 dolárov tak nie každý deň to na 10 hodín zapne stalo sa to že ľudia to zapínali ako chceli :) Preto sa zaviedol poplatok a odraz to každý jeden zapína..
Poplatok nebol od začiatku a ak by to ľudia robili aj bez poplatku 10 hodín denne do teraz by to tak fungovalo..

09.07.2016 | Milan842

Milan: V prvotnom začiatku sa za kairos neplatilo

Důkaz?
Když to přišlo do Čech a na Slovensko, tak se platilo.
Neplatili možná ptáčci jako Kasynets, Mišuk nebo Sikora, protože to jsou skoro "zaměstnanci".

10.07.2016 | Mr. Czech

Obhajcovia Kairosu v dnešnej diskusii: ydabysset registrácia 8.7.2016 , Milan842 registrácia 8.7.2016, Rasťo Kiavčin registrácia 8.7.2016. Evidentne jeden a ten istý človek čo nám tu tlačí kaleráby, ha,ha,ha. Rasťo.ydabysset,Mila842 ideeeš....povedz ešte niečo:-):-):-)

09.07.2016 | Juraj Tomášek

ked myslis.............

09.07.2016 | ydabysset

ak to ide podla datumu....... tak som aj JURO TOMASEK vsakze?

09.07.2016 | ydabysset

tak co ---- uz si siel spat? dobre si urobil rano vstavas......

09.07.2016 | ydabysset

Prepáč ale hej 1 dátum nakoľko článok trend sa 8.7 dostal do našej kairos skupiny :)
XX článkov nájdete proti kairosu a len veľmi málo ktoré kairos bránia prečo? Lebo ľudia čo majú najviac skúseností sú bohužiaľ vyťažený a nemajú čas na fórka a pod :)

A nie ja mám len tento nick ;)

09.07.2016 | Milan842

ty wole, ty walis.. daj este nejaky..
ja som registrovany dnes, 7 x 2 14 teho a kairos hanobim..
ved zaloz byt, ak mas, predaj auto, ak mas, o rok budes 3x bohatsi, ak na to mas, gule..
ak nie, tak mas asi rozpoltenu osobnost ci co..

14.07.2016 | ex666

Tomasek hallo --- asi nemozes teraz si v praci ---- takze zas az vecer --- tesim sa cauko

09.07.2016 | ydabysset

Mně to funguje a zaraba.

09.07.2016 | Jakub Málik

Pyramída je hra, ktorá má svojich majiteľov, ktorí ju vymysleli a vlastnia, potom davy tých, ktorí na nej zarábajú a nahovárajú ostatných (nazvime ich zlodejov) a potom stádo okradnutých. Človek, ktorý sa na to dá, tak dopredu nevie či bude v skupine zlodejov, alebo okradnutých. A to je práve to zaujímavé na týchto hrách, čo ľudí asi najviac láka.
Teda tých jednoduchších. Ako v tom príbehu o tom filozofovi, ktorí sa snažil prísť na to čo je dobré a čo je zlé a tak sa na to opýtal svojho otroka Umbu. "Ubma, čo je zlé?". Umba: "Zlé je keď Umbovi ukradnú kozu". "A Umba, čo je potom dobré?". Umba: "Dobré je, keď Umba ukradne kozu". ;-)
Páči sa mi tento príbeh, pretože celkom pekne ukazuje asi tú najprimitívnejšiu etiku, s ktorou si ale bohužiaľ aj veľa Slovákov vystačí celý život. Normálne vyspelí ľudia starší ako 7 rokov, by už mali byť schopní pochopiť vyššiu morálku. Napr. v tomto prípade to, že krádež je jednoducho zlá bez ohľadu na to, kto komu kradne.
No a pyramída je jednoducho krádež s tým, že sa to samozrejme nepropaguje ako zlodejina, ale sa to zabaľuje do nejakého "produktu", aj keď v tomto prípade iba "virtuálneho".
Táto pyramída, rovnako ako ostatné bude fungovať iba dokým bude stále viac ľudí ochotných do nej dávať svoje úspory. Inak povedané, dokým sa každý mesiac nájde viac okrádaných, ako je celkový počet zlodejov v danej schéme. V čase by to mohlo napríklad vyzerať nasledovne:
1. mesiac sa spraví kampaň a vyzbiera sa 1 mil. eur, a netreba zaplatiť nič - zisk 1 mil. euro >= hra pokračuje.
2. mesiac sa vyzbiera povedzme tiež 1 mil. eur, ale treba zaplatiť povedzme 0,2 mil. euro - zisk 0,8 mil. euro >= hra pokračuje
3. mesiac ľudia vidia, že to funguje, tak sa vyzbiera povedzme 1,5 mil. eur, ale treba zaplatiť povedzme 0,5 mil. euro >= zisk 1 mil. euro >= hra pokračuje
4. mesiac ľudia vidia, že to funguje, tak sa vyzbiera povedzme 2 mil. eur, ale treba zaplatiť povedzme 0,8 mil. euro >= zisk 1,2 mil. euro >= hra pokračuje
A tak ďalej... Lenže po určitom čase je treba stále viac vyplácať a trh sa nasíti a teda v určitom mesiaci (20-30?) príde do systému menej peňazí, ako by bolo treba zaplatiť. A od toho okamžiku by to bolo každý mesiac iba horšie a aj keby sa všetky dovtedajšie úspory použili, tak sa nemôžu vyplatiť všetky sľúbené prémie. A preto v tom okamihu kedy príjmy sa vyrovnajú nákladom je najlepšou stratégiou majiteľa pyramídy jednoducho vybrať všetky peniaze, zrušiť web stránku a ísť si užívať zarobené milióny na nejaké neznáme miesto.
V tomto momente sa jednoznačne určia aj roly tých, ktorí sa do tejto hry zapoja. Teda či budú na strane okradnutých, alebo zlodejov. Inak celkom ma fascinuje, koľko ľudí je ochotných prehovárať svojich "priateľov" a známych, niekedy aj svoju rodinu do toho, aby sa do takýchto hier na "zlodejov" a "okradnutých" zapojili. Robia zo seba a zo všetkých ktorých presvedčia buď okradnutých, alebo zlodejov a zo všetkých vrátane seba hlupákov.

09.07.2016 | Marián Orávik

Ta story s otrokem Umbem je pěkná. A dost názorná na to, aby i někteří méně intelektuálně vybavení Kairosáci pochopili přesah svých vlastních činů.

10.07.2016 | Mr. Czech

nuz, mojej rodine to tiez niekto odporucil, v novembri 2015, prvy sup a bolo mi jasne, ze je to ponzi. ale ten, kto im to odporucil, bol bohaty podnikatel, tak som nevedel, ci sa len hra na blbeho, alebo taky naozaj je...

14.07.2016 | ex666

Obdivujem hlupákov,čo dotiahnu rodinu a priateľov do Kairosu.Kairos nemá žiadnych zákaznikov,zhodnotenie 250 % majú z ríše snov.Zaplatená reklama na Trend.sk manažment Kairosu prezentoval ako článok.Dosť ubohé na podvodníkov.Platby cez tretie strany alebo keď chcete nastrčené biele kone.Už sa objavily informácie o nevyplácaní a blokáci účtu.Že sa tým zaoberá SOI,to bola len otázka času.Naveky tento podvod nebude fungovať.Len som zvedavý ako na bude reagovať partia podvodníkov,ktorý za tým stoja.

09.07.2016 | jarosro

Ja celkom obdivujem Teba, dúfam, že budeš stíhať písať teraz na 2 stránky. .ale daj aj niečo nové stále sa opakuješ. ..za chvíľu tu budú set či idioti čo

09.07.2016 | peterpan123

Máš pravdu On sa naozaj opakuje :D
Jedno je isté ,, úspešný ľudia robia to , čo neúspešný ľudia nie sú ochotní robiť "

09.07.2016 | Sofia11

A keby ste vy obhajcovia tohto podvodu neopakovali ?Alebo keby si sa neipakoval ? Keď kairosáci píšu pod viacerými nicky ,tak to je tiež opakovanie.A prečo nenapíše aká firma využíva služby Kairosu ?

09.07.2016 | jarosro

Firmy ktoré ju využívajú sú dokonca jedna firma dobrovoľne s kairosom pri podpisovaní zmluvy dovolila celé to nahrať akonáhle nájdem to video hneď ti ho sem dám som zvedavý čo budeš vravieť potom ;)

09.07.2016 | Milan842

Pekná rozprávka-to je moja odpoveď.Snáď si nemyslíš,že ti zožerem.

09.07.2016 | jarosro

Milan:

Tak jedna firma spolupracuje s Kairosem... :DDDD

Ta jedna firma je Dagrsol Search.
Milan ani neví z hlavy, jak se jmenuje. Je to "celosvětově známá a významná" kazašská firma, registrovaná v USA a světe div se... taky jako jede na MLM (můžete se stát partnerem).

Milan samozřejmě ani neví, o čem ta spolupráce mezi Kairosem a Dagrsolem je (to kromě managementu neví nikdo...). Ale ta spolupráce jistě není o pronájmu kryptovaného superbezpečného distribuovaného cloudu a výpočetního výkonu od Kairosu, protože to Kairos nemá, neměl a nikdy mít nebude!

Dagrsol je podobný odpad a podvod, jako Kairos. Vznikl přibližně ve stejné době, ale doteď pořádně nefungoval.
http://www.pracanad...

Kateryna Ondrejková této firmě věnující se "budoucnosti vyhledávání" (které často ani nefungovaly webové stránky) věnovala oslavný odstavec na svém fanouškovském a náborovém webu. Po čase ho ale odstranila - asi pochopila, že chlubit se partnerstvím s nefungující firmou nebudí dobrý dojem ;-)

Naštěstí se této firmy ujal Michael Vieira (dosud ředitel CEO Kairosu), začal ji propagovat na závodech Le Mans (už nalepil logo Dagrsolu na blatník jednoho auta) a pozval si na to kámoše Olega Kochereva (ten stojí za IT v Kairosu). Takže firma začne pod tvrdou rukou Olega "fungovat" a až Kairos padne (jako že už letí dolu), tak jistě všichni společníci dostanou nabídku naskočit do nového letadla jménem Dagrsol.

Howgh.

10.07.2016 | Mr. Czech

To si ty tomas z www.pracanadoma? Už si tu chýbal

10.07.2016 | peterpan123

Nějaký osobní problém?

10.07.2016 | Mr. Czech

Ahoj Tomáš :D :D :D

10.07.2016 | Sofia11

Ty máš osobný problém?

11.07.2016 | peterpan123

Zvyk kairosákov písať na rôznych fórach vždy z iným nickom,je tiež opakovanie.Ale toto ti nebude neznáme:Ingrid písala o viacerých ľudoch ,ktorých Kairos nevypláca.Rovnako dokopala kamarátku aby išla na políciu.Ozvali sa aj iný,ktorý majú zablokovaný kabinet.Začína asi scénar,kde vyplatený bude len ten , kto privedie dalších.

09.07.2016 | jarosro

Kto to je Ingrid? Je to reálna osoba ale ty?neviem napísať tu môžeš všeličo

09.07.2016 | peterpan123

To je nick baby,ktorá písala na stránkuhttp://www.pracanadoma-skusenosti.eu/news/­kairos-technologies-ma-zmysel-tento-projekt/ .Tam sa dá nájsť všetky jej príspevky.

09.07.2016 | jarosro

Pretože títo ľudia boli napojený cez serverovňu čo je zakázané ;) o tom sa vie :)
A hej slepému môžeš dať pred oči aj dôkaz ktorý sa nedá vyvrátiť ale aj tak bude zapierať ;)

09.07.2016 | Milan842

Osobně se s těmi lidmi znáš?

Víš pozitivně a máš osobně ověřené, že provozovali aplikaci na serveru? nebo ti to jen někdo řekl?
Budu hádat... b) je správně.

10.07.2016 | Mr. Czech

http://www.kairostec...
http://www.kairoste...

To pracuju pre tuto firmu? lebo tam na stranke maju uvedenych aj zakaznikov. Ale kedze je to len www stranka....

09.07.2016 | One two three

Pozrel som,poviem len :Mne to príde ako účelovo vytvorene na zalepenie očí.

09.07.2016 | jarosro

To nieje novinka od teba klasika ako vždy :)

09.07.2016 | peterpan123

Ako aj dávnejšia klasika s firmou Bosch,Nissan atď.Len si spomeň,čo za sprostosti sa nakecali,aby ukázali,že je Kairos seriózna firma.Klasika u teba a tvojich kolegov je písať pod rôznymi nickami vo fórach.Ja sa aspoň neschovávam ako zbabeli kairosáci.Koľko nickov si použil na obhaju Kairosu ?

09.07.2016 | jarosro

Zas klasika o tých vašich nickoch. ..je zbytočné tu strácať čas ..maj sa a choď von medzi ľudí a nesedí pri pc

09.07.2016 | peterpan123

Tento Kairos je seriózny.Firma je na trhu od 2003.Je to len podoba,možno len náhodná.

09.07.2016 | jarosro

https://beta.compani...

Podla UK registra je to spiaca a mrtva firma o par ludoch s par tisic rocnym obratom. Rozhodne to nevyzera ze by mala vecsi obrat ako miestna restauracia...

22.07.2016 | Tomáš Trnka

Ako som sľúbil video kde kairos podpisuje zmluvu s ruskou firmou.
Po dohode to mohlo byť zdokumentované na videu pretože veľa ľudí neverí som zvedavý čo poviete teraz :)

https://www.youtube...

09.07.2016 | Milan842

Ďalej veľa ľudí riešilo prečo sa odrazu nedali prevádzať do bankových účtov v danej krajine vraveli o konci kairosu a podobne... :)
Tu je vysvetlenie prečo je aktuálne len anglický bankový účet možné využívať.
http://www.etrend.s...
Ja sem dávam reálne dôkazy a reálne veci čo sú skutočné no zatiaľ som tu nevidel jedinú reálne dokázanú vec čo by na kairos hodila zlé meno toť asi odo mňa vše :)

09.07.2016 | Milan842

cituji volně Milana:
"Kairos přestal podporovat SWIFT platby, protože jsou špatně zabezpečené."

Takže Kairos se moudře rozhodl přestat přijímat peníze, protože by ho při tom mohl někdo okrást. Rozhodl se tak na základě incidentu v jakési podivné Bangladéšské bance, kde zřejmě zprovoznili internetové bankovnictví nějací absolventi zvláštní školy a ještě to udělali na zvorali.
;-DDD

Kairos tak jde směle příkladem všem firmám, které dosud ty nebezpečné platby přijímají a podporují!

Vůbec to nesouvisí s tím, že některé banky varují své klienty před platbou na účet Kairosu jako před možným podvodem:
https://www.faceboo...
ani to, že banky v některých zemích ty platby rovnou blokují:
http://behindmlm.co...
Ani s tím nesouvisí to, že už nejde používat původně používaný prostředník plateb PayPal (spolehlivý a legální).
Ani s tím nesouvisí toto oznámení od Kairosu:
"Attention! 2016-07-05 account recharge via ePayments.com has been disabled due to optimization of incoming payments processing.
Please note, that these changes do not affect withdrawal of funds. All payments, sent to this date, will be processed as usual. Processing of future payments will be temporarily discontinued."
http://behindmlm.co...

Skoro to vypadá, že banky nechtějí mít s Kairosem nic společného a vypovídají mu účty (i jeho nastrčeným figurkám v podobě Assets Management s.r.o.).
Ano, to se děje firmám podezřelým z praní peněz a provozování nelegálních pyramidových podvodů. Banky mají systémy, které dovedou vytipovat podezřelé platby a subjekty na ně napojené. Pak si je prověří a případně ukončí spolupráci a dají je na blacklist.

No a co se asi stane s výběry z Kairosu, když Kairos nebude moci přijímat peníze??? Hm?

10.07.2016 | Mr. Czech

Asi ťa sklamem,ale táto firma je prepojená personálne na Kairos.Ak ti niečo vraví meno Michel Vieira.Tento pán je alebo bol v štruktúrach kairosu .Tento pán by mal stáť aj za nálepkami na vozidlách v Le Mans.Pred mesiacom sa objavili indície,že sa tento pán vrhol na iný projekt.Najlepšie bude video,kde sa bude podpisovať zmluva s firmou ako je Bosch.Potom uverím.

10.07.2016 | jarosro

Milanko a ako zareagujes na oficialne dokumenty s tvojej milion dolars business comppany ?

https://beta.compan...

Podla UK je to mrtva firma. Hmm zeby top svetova firma mala par zamestnancov par tisic zisku rocne a status uspanej firmy ? Jaaj zabudol som to sa oni len sikovne chrania pred platenim dani ...

22.07.2016 | Tomáš Trnka

Môj názor je taký že to že si členovia tejto spoločnosti založili v kairos aj účty je jedna vec druhá vec je platiť kairosu zato že im bude šifrovať dáta.
Ak by ich kairos nešifroval prečo by s ním podpísali takto nevýhodnú zmluvu?
A hej firmy ako Bosch a iné pochybujem že by hocikomu z verejnosti povedali áno tam sú naše údaje ... to je proste nereálne .. Či by ich mali v kairos alebo hocikde...

10.07.2016 | Milan842

No je trochu problém v tom,že Bosch ,Nissan,Hamé sa dištancovali od Kairosu.Šifrovanie od Kairosu je zastaralé,ľahko preľomytelné.Takto sa vyjadrilo viacero ITčkárov.Na PC ti súbor od Kairosu akurát ráta čas pripojenia na internete ,či dodržiavaž 10 h zapnutý PC.Bez problémov sa zistilo ,že žiadne dáta to neposiela a neukladá.Na PC nemáš žiadne dáta.Všetky produkty,ktoré prezentuje ako svoje,Kairos iba využil open softwer.Nič svoje.

10.07.2016 | jarosro

Daj my dôkaz že sa nič neprenáša :) Potom ti uverím :)
A pre tvoju informáciu v kairose ak sa zaregistruješ prvých 21 dní neprebieha žiaden pohyb medzi tvojim PC a kairosom ide o skúšobnú dobu počas ktorej ak by si 10 hodín nezapol pc tak o tomto čase by si dostal upozornenie a ak by si tak nerobil po dobu 2 mesiacov ak sa nemýlim teraz tak ti budú vrátené peniaze a zrušené členstvo :) Takže ak ste to testovali hneď po založení nečudujem sa :)
Sám som videl prenos dát takže toto viem aspoň teda ja sám pre seba na 100% vyvrátiť ;)

10.07.2016 | Milan842

Na pracanadoma.eu v sekci kairos nájďeš spolubojovníka pod nockom s!N ktorému to hapruje kšeft.Využi svoje znalosti pomôžmu.

10.07.2016 | jarosro

Milan:

Tady si můžeš stáhnout aktuální exe a dll soubory aplikace, co si instalujete:
http://behindmlm.co...
Najdeš tam i dekompilovanou verzi těchto souborů do C#.
Z toho bys měl být schopen povědět, co ta aplikace dělá (nebo nedělá).
Ukaž mi, kde se tam řeší nějaké přenosy klientských dat a jejich zápis/čtení na disk společníka.

:)

Je to nad tvé síly, nebo na to nemáš čas? Fajn, udělám to za tebe.
Řeší se tam jen posílání pingů na server Kairosu (kvůli počítání času online), zabrání místa na disku tvého PC skrytým souborem _WinApp\_disc a průběžné testování, zda tento soubor existuje a má velikost odpovídající investičnímu balíčku (jinak se zastaví to pingání k měření času).

Nebo bys chtěl nějaký jiný důkaz? Tady jsme rozebrali auto a zjistili, že nemá motor. ;-) Snažit se prokázat přítomnost motoru v takovém případě nepřímo třeba měřením emisí nebo hluku asi ale nedává význam, že?

11.07.2016 | Mr. Czech

A čo si konkrétne videl ?Čo viem,tak dochádza len k pinglovaniu na prenajatý server v Nemecku.A vlastne odkiaľ mal Kairos peniaze,keď len nedávno podpísali prvú zmluvu ?

10.07.2016 | jarosro

Tak stíhaš aj 2 weby. .si macher ...Z jedného dávaš na druhý, z druhého budeš dávať na prvý, ale je to Tvoja vec, dúfam , že sa stíhaš aj vyspať vieš aj takéto diskusie ako vidím na Tebe sú závislé. . tak už kašli nato choď von medzi ľud,daj si kofolu alebo radler a ak máš podozrenie choď na políciu ale už nájdi konečne Ingrid a choďte tam ešte raz spolu. ..a neopakuj sa ved ak si chlap máš gule a do toho

10.07.2016 | peterpan123

https://beta.compani...

Podla UK registra je to spiaca a mrtva firma o par ludoch s par tisic rocnym obratom. Rozhodne to nevyzera ze by mala vecsi obrat ako miestna restauracia...

22.07.2016 | Tomáš Trnka

Tomáš Kohout alebo Mr. Czech , Si tá istá osoba ??

11.07.2016 | Sofia11

Sofia, neřešte osoby, řešte obsah a pravdivost sdělení.

11.07.2016 | Mr. Czech

MR Czech Ja rieším osobnú skúsenosť . Kto má pravdu to uvidíme časom ,hádať sa tu svami nechcem , ale nesúhlasím s vaším názorom .


11.07.2016 | Sofia11

Zdravím vás. Nejako som sa dostal k tomuto článku a nedá mi nereagovať, keďže sám poznám ľudí, ktorí investovali- zakúpili si licencie v Kairose.
Tak ako tu niektorí uvádzajú aj moji známi už dostali- vybrali nejaké sumy cca polku vkladu. Navyše ako tu už bolo spomínané , ak niekoho dotiahnete do "kšeftu" získate cca400usd- čiže Vaša prvotná investícia sa takto skôr vráti. To či je to pyramída , alebo nie sa všetci isto zhodneme - Je to istým spôsobom pyramída, ktorá skôr, či neskôr skončí. Momentálne môžeme povedať, že je v začiatkoch. Aj moji známi, ktorí tam investovali to tvrdia. Sami si netrúfajú ak skončí ich prvé ročné obdobie licencie - predlžovať licenciu. Sám podnikám a robím sám na seba už desať rokov. Tiež som uvažoval o investovaní, no netrúfam si ani ja, ani ostatní známi tvrdiť či to bude ešte minimálne rok fungovať. CCa po prerátaní je potrebné približne pol roka fungovať, aby ste boli na nule- čiže vyberiete to čo ste vložili - ak to potom bude ešte fungovať, tak ste v pluse.

Z istých zdrojov som sa dozvedel, že tomu celému systému dávajú životnosť ešte cca 12 ž 18 mesiacov čo nemusí byť smerodatné, môže sa to celé vypnúť aj o mesiac. Pozerám, že sú tu príspevky od ľudí, ktorí investovali- sú spokojní- zatiaľ. Podľa mňa mali to šťastie, že investovali na začiatku. Niečo sa im vrátilo tak samozrejme , že nebudú systém kritizovať. Tí,ktorí tam investujú v týchto dňoch si myslím, že budú radi ak vyberú aspoň vklad. Prvý krát som o tom počul asi pre pol rokom. AK by som vtedy investoval - mám už minimálne vklad doma. :-) Ale váhal som. Momentálne si vravím, že kašlem na to. Ako sa vraví radšej vrabec v hrsti ako holub na streche. Takže ja osobne sa nechám prekvapiť dokedy to bude fungovať.

11.07.2016 | Zohan

Pokračovanie mojej úvahy z 9.7. Z ekonomického modelu Kairosu vyplýva, že:
Keď Kairos skončí zostane veľa ľudí okradnutých.
Ale tam kde sú okradnutí, musia logicky byť aj zlodeji.
To je totižto druhá strana tej istej mince. Peniaze od okradnutých končia vo vreckách zlodejov, to je známy fakt a vlastne definícia zlodeja.
V prípade Kairosu sú, resp. budú všetci, ktorí sa na tomto podieľajú a budú mať z toho akýkoľvek príjem zlodeji.
V skutočnosti teda všetci, ktorí sú v Kairose dobrovoľne a pri poznaní vecí, ktoré sa rozoberajú napr. aj v tomto fóre, zlodeji. Súčasní zlodeji a budúci "nádejní" ;-) zlodeji. V skutočnosti sa tak okrádajú zlodeji navzájom a bola by to vlastne iba vec týchto zlodejov, ako sa navzájom okrádajú a nebolo by na tom ani nič až tak zlého, pokiaľ by všetci "zákazníci" Kairosu boli o týchto skutočnostiach informovaní a brali to tak, ako to je. Teda, že môžu skúsiť túto pyramídu, možno mi to vyjde a niečo si v nej "anonymne" ukradnúť od sebe podobných zlodejov, alebo im iní zlodeji anonymne ukradnú ich vklad. Ak by boli všetci s týmto rizikom zmierení, že je to takáto hra na väčších a menších zlodejov a najmä väčšinu okradnutých (z ktorých majú všetci zlodeji najväčšiu radosť, resp. príjem), tak by bolo všetko v poriadku.
Problémom sú však ľudia, ktorí majú dostatok informácií, ktoré im naznačujú, že sa jedná o podvod, ale napriek tomu iným ľuďom hovoria aké je to výhodné a popri tom im vyplachujú mozgy o nejakej internetovej bezpečnosti a pod. (o ktorej zväčša moc vedia). No ale tým sa sami stávajú podvodníci a spolupáchatelia trestnej činnosti zvanej podvod, na ktorú trestný poriadok väčšiny krajín samozrejme pamätá. V prípade takejto organizovanej zločineckej skupiny a/alebo skôd veľkého rozsahu sú za podvod pomerne vysoké vysoké tresty odňatia slobody. V prípade pochybností sa poraďte so svojimi právnikmi ;-).
Preto tu väčšina Kairosákov nepíše pod svojimi vlastnými občianskymi menami - väčšina z nich (minimálne podvedome, ale dovolím si tipnúť, že väčšina z nich vedome) vie, že páchajú trestnú činnosť, ale dúfajú, že sa im to prepečie. V tomto skorumpovanom systéme je to aj celkom možné. Každopádne ak to nebude potrestané, tak nie kvôli tomu, že by sa nedali tieto finančné transakcie, resp. ich internetové aktivity následne dosledovať. Logovanie IP-čiek je bežná prax, detto cookies tracking... Je to zo zákona povinnosť každého internetového providera, ak sa nemýlim, a to sa týka aj tohoto fóra. Je zaznamenané minimálne to, z akej IP sa v akom čase išlo na akú IP (a tým de fakto všetko)... Myslieť si, že človek na internete vystupuje anonymne, ak použije nejaký nick je veľmi naivné. Ak by som to chcel nejako laikom priblížiť, tak je to naivita porovnateľná napr. s tým zobrať si americkú hypotéku na vlastnú nehnuteľnosť a investovať celoživotné úspory do Kairosu ;-)
Ak táto podvodná aktivita ľudí propagujúcich budúci podvod zvaný Kairos zostane nepotrestaná, tak len kvôli slabej vymožiteľnosti práva, alebo nedostatku žalobcov. Kde nie je žalobcu, tam nie je sudcu. Preto keď Kairos skončí, tak najväčšou istotou pre Kairosáka bude to, keď sa nenájde dosť ľudí, ktorí ho za to zažalujú a budú ochotných proti nemu na súde svedčiť ;-). Tak good luck. You have been warned...

11.07.2016 | Marián Orávik

Amen.

11.07.2016 | Juraj Tomášek

Dnes bol dosť náročný deň a nechce sa my tu vypisovať litánie :)
Ako píšem každý má svoj názor svoju hlavu Čas ukáže kde bude kairos :)
Ja verím svojmu tvrdeniu vy zase svojmu :)
Moje heslo je bez risku nie je zisk a bez zisku človek môže len otročiť v robote za minimálnu mzdu alebo študovať dobre že do 30-tky a potom ísť makať... kairos nie je jediná vec ktorú mám som aj členom NFD + investujem do fondov peniaze nikdy neriskujem držať len na 1 mieste :)
To či mám pravdu ja alebo vy ukáže ako píšem až čas :)
A Marián čo sa tíka žaloby bola by to žaloba nie na lídrov ktorý tam ľudí dostali ale na firmu kairos ako takú nakoľko by došlo k porušeniu zmluvných podmienok z ich strany a nie zo strany ľudí ktorý ich tam dotiahli ;)

11.07.2016 | Milan842

Ne Milane.
Ty tomu sám vnitřně nevěříš.

Sám výše píšeš, že ze začátku ses "bál o svoje peníze". Tedy jsi tušil nebo věděl, že je to letadlo. Teď jsi za breakpointem (investice se ti vrátila a začínáš vydělávat, peníze se zdánlivě sypou samy a za nic) a to tě přesvědčilo, že můžeš být v pohodě. Sám sobě jsi nalhal, že je to v pořádku a legální, že to nemůže byt letadlo, když ty máš peníze zpět. Jo,jo, když se peníze sypou samy (jako ve scéně s ďáblem Wolandem v Bulgakově Mistrovi a Markétce), tak dost lidí ztratí rozum.
Nebo tu svoji důvěru v Kairos jen tak tady předstíráš, abys nalákal další lidi a stihl před pádem letadla vydělat víc?

Je třeba neustále myslet na to:
a) Když nějaký program slibuje bez práce vydělávat velké peníze (ale chce dopředu vklad od vás) a skutečně i ty peníze vyplácí... pak to ještě neznamená, že to není podvod. Naopak - je to s největší pravděpodobností Ponziho schema nebo finanční pyramida. Když je něco příliš pěkné na to, aby to mohla být pravda, tak to také většinou pravda nebývá! Všechny velké a "spěšné" podvody v minulosti ze začátku spolehlivě "vyplácely":
BMG Horizon http://www.cas.sk/c... , Skyline, Leonardo VBC, World Global Network (Power clouds), Carbon Central Network, Madoff Investment Securities... něco si o tom zjistěte. Všichni lidé v těchto (dnes již jasných) podvodech také vykřikovali o tom, jak je to skvělé a revoluční a vřele to doporučovali.

b) Když takový program peníze přestane vyplácet, je to jen známka konečného kolapsu. Nikoli toho, že se "něco pokazilo". Pokažené to bylo od počátku z podstaty.

Vy, Kairosáci jako důkaz uznáváte jen ten přímý a konečný ad b). Brzy ho dostanete. Od vydání varování státními institucemi je ke kolapsu už jenom krůček. Je smutné, že nedokážete (nebo nechcete) připustit ověřená fakta a logické úvahy, které jasně ukazují, že Kairos je podvod... který jen zatím ještě nepadl.

12.07.2016 | Mr. Czech

Teraz niečo z kairosáckej kuchyne :Na pracanadoma.eu sa dneska objavili informácie,ktoré si posietili na manžment.Tak ako odišiel p.Vieira a p.Kocherev ,cez palubu hodili Waldemar Reimer.Prvý dvaja sú v Dagrsol.Waldemar Reimer bol vyrazený z Kairosu za interné prevody peńazí.
https://www.faceboo...
Tých linkov je viac,stačí prejsť na pracanadoma.eu. a s dnešným dátumom tam nájdete aj komentáre.

13.07.2016 | jarosro

I love this guy :) Píšeš inteligentne a vyslovene trefne.

13.07.2016 | Vladislav Ladicky

Po varování od Slovenské obchodní inspekce vydali varování i v Turecku:
http://www.hurriyet...

6502 lidí v Turecku podalo na Kairos písemnou stížnost. Proč asi? Argument "Kairos vyplácí" už nejspíš neplatí, teď je to zcela oficiální a potvrzené. Přešlo se k selektivnímu vyplácení, protože v systému není dost peněz k přerozdělení.
No a jak dopadnou čeští a slovenští společníci, když se sníží nebo ustane příjem plateb z Turecka, kde Kairos v posledních měsících nejvíce rostl a tudíž sanoval potřeby plateb starších společníků?

13.07.2016 | Mr. Czech

Další problém má Kairos s Esetom.Dnes mi poslali mail na môj dotaz cez online formulár,kde sa rozhodli na základe varovania a preskúmania podnetu stránke slovensého Kairosu blokovať okienkom s oznámením o potenciálne nechcenej stránke zo zlou reputáciou.Ale ako je to možné,keď Kairos je nedotknuteľní ?Pani manažérka musí riadne zúriť,možno konečne aj padne trestné oznámenie.

13.07.2016 | jarosro

Další příznak konce Kairosu: Z webových stránek byly odstraněny informace o managementu:

https://kairosplane...

Dříve tam byl uváděn Michael Vieira, Duka Gervalla a Otokar Kasynets. Bohužel, kompletní stránka není jako důkaz archivována v archivu internetu WayBackMachine ani v cache Googlu. :(

Náhoda?

13.07.2016 | Mr. Czech

je brutalne dobre kuknut na:
kairo.com
kairoplanet.com
na jednej sajte riesia rozpoznavanie tvari - heh heh, hlavne sef projektu vyzera byt total genius :) a ani jedna sajta nereferuje na druhu... hm? nahoda je, ze pouzivaju identicky dizajn? je nahoda, ze v septembri minuleho roku boli na ich webe publikovane info o majiteloch a vlastnikoch ( ukrajinec, rus, sidlo firmy v londyne - adresa blizko bordelu ) a zrazu nikde nic? jedina vec, ktora urcite nie je nahoda, je to, ako jeden moj znamy naletel a uz drti slzy :)

14.07.2016 | evil666

fuu toto nema vyznam ani citat, a ani diskusie
v skratke: je to gembling.
je to porovnatelne, ako ked idem a dam si sportku, raz vyhram, raz prehram.
da sa predpokladat, ze 2 roky to pojde, potom bud zdrhnu s milionmi na ucte a nikto nic nedostane, ale si ukroja len kusok (biele kone, prve v systeme) a miliony ludi nedostane naspat ani investiciu.
Cize, takto:
Ak chce niekto riskovat (investovat) 100 EUR alebo inu lubovolnu ciastku, moze, dostne 250 EUR alebo 2,5nasobok lubovolnej ciastky o rok, ale ma to hacik - toto vsetko len za predpokladu, ze sa najde niekto alebo skupina ludi, co do toho daju minimalne 150 EUR, aby bolo v systeme aspon 250 EUR na vyplatenie toho prveho.

Kto toto nechape, alebo nechce chapat, je mi luto, ze mi vas je luto, mohol som ist radsej na xvideos....

14.07.2016 | ex666

Hláška od Esetu o pochybnej stránke zdvíha tlak manažérke Kairosu.V Prahe odzneli od nej silné slová,že SOI im nič nemôže a vlastne nikto.Rovnako v Izraeli na konferencii sa objavil dokument ,ktorý má byť dôkaz neprelomyteľnosti šifrovania Kairosu od Mossadu.Len škoda,že realita je taká,že dokument je výpis z obchodnèho registra.Zaujímave,že oficiálna stránka nereaguje na rôzne útoky ,ktoré sa objavujú.

18.07.2016 | jarosro

Milí partneri „spoločnosti“ Kairos,
prečítal som si väčšinu komentárov, ktoré hovoria za aj proti Kairosu. Niektoré ma pobavili.
Keď ma prvý krát oslovili s týmto projektom, bol som ohúrený a takmer som na to skočil, pretože to znie fakt krásne a ľudské emócie hneď začali pracovať. Musel som sa doma fakt ukľudniť a pozrieť sa na tento projekt bližšie a podrobnejšie.
Hneď som zavolal známemu, o ktorom viem, že je to neúspešný internetový podnikateľ a poznám jeho praktiky z nedávnej minulosti. Keď mi povedal o tom, že v Kairose je a začal ma variť do „biznisu“ aj on, bol to pre mňa zdvihnutý prst.
Pozrel som sa na niekoľko faktov o Kairose a vďaka tým „detailom“ mi došlo, aký je Kairos veľký podvod.
1. 250% garantovaná návratnosť investície je nezmysel. Cez nemenovaného bugera sa pohybujem na poli investícií už nejaký ten čas a viem, aké to nesie riziká. Keď mi niekto v rámci investícii povie slová garantovaný, istý alebo bezrizikový okamžite spozorniem.
Len blázon by Vám garantoval 250% percentný výnos alebo ******* ktorý nepočíta s náladovosťou finančného trhu. Nie je to reálne z akéhokoľvek hľadiska. Jasné, môže sa stať, že budete mať 500% zhodnotenie, ale úprimne, kto Vám to garantuje?
Dokonca Vám nikto nebude garantovať ani to, že bude ziskové odkúpenie akcií Apple.
2. Je to už rok, ako som súčasťou viacerých MLM spoločností na Slovensku. Hýbem sa v MLM biznise teda už nejaký ten čas a poznám podmienky pre MLM. Ako napríklad nulové alebo len veľmi minimálne náklady. Kairos túto podmienku nespĺňa ani z ďaleka. A povedzme si úprimne... Kairos teda tvrdí alebo teda tvrdil, že žije práve z rozposielania dát firiem. OK. Tak akú logiku má pýtať peniaze za nejaký balíček? Logicky... keby to bolo zadarmo mali by 3 miliardy partnerov, nikto by sa nebál straty peňazí a oni by tým pádom zarábali o to viac, nakoľko by boli schopní ochrániť oveľa väčšie množstvo dát. A ak sú naozaj tak brutálne ziskoví a výnos je naozaj tak garantovaný, prečo sa balíček teda radšej nevyspláca z tých mega garantovaných prémii ale musím ho vložiť pred začatím spolupráce? Nelogické.
3. Čo za tupí manažment firmy by zverilo svoje údaje do rúk firmy, ktorá je na trhu rok? Kašlem Vám na zápis do OR, firma začína fungovať vo chvíli, keď začne vykonávať podnikateľskú činnosť. Prečo Kairos neprezradí, kto sú tí tzv. klienti? Odpovedať na to, že je to prísne tajné je fakt vyhovujúca odpoveď, pretože to znie rozumne. Ale je to sračková odpoveď.
4. Prečo Kairos v zásade nikdy nereaguje na všetky obvinenia, ktoré proti nemu ľudia vyťahujú? Seriózna firma by si svoj goodwill chránila, ako medvedica malé... Ďalší nelogický krok zo strany Kairosu... ak samozrejme nechce riskovať ťahanice, ktoré by mohli viesť k hĺbkovému vyšetrovaniu.
5. Ak je Kairos tak v pohode, prečo sa do neho pustila SOI? Jasné, oni nemajú nič lepšie na práci, ako stalkovať Kairos a vymýšľať si na neho blbosti. :D
6. Prečo došlo k tak milej situácii, že v Bielorusku zatkli niekoľko predstaviteľov Kairosu a hrozí im až 7 rokov za mrežami?
7. To, že vám prachy vyplácajú neznamená, že je všetko v pohode. Keď dá Hitman dole svoj ciel a dostane zaplatené, tiež to nie je OK, nie? Keď beriete prachy z pyramídy a oni vám ich stále vyplácajú, znamená to nutne, že je všetko v poho?
8. Čo budete robiť, ak vláda príme tak radikálne opatrenia ako Bielorusko? Alebo, čo ak celý Kairos padne a váš kamarát, ktorého ste do toho zmotali nebude mať z čoho zaplatiť 6 tisícový úver, ktorý si zobral na túto investíciu? Čo m poviete?
A ak chcete nejako reagovať, prosím, odpustite si tie blbosti, že keď som do toho neinvestoval, tak neviem, o čo ide... viem a práve preto som do toho neinvestoval. Treba sa dívať predovšetkým na pozadie firmy až potom na prachy.

01.10.2016 | Radovan Čipka

jj, Radovan, 8 dobrých důvodů, proč se Kairosu nedotknout ani dvoumetrovou tyčí.

Další důvody zde:
http://www.kairos-f...

03.10.2016 | Mr. Czech

Asi nebudu daleko od pravdy, že poslední (alespoň zdánlivě) bezproblémová měsíční výplata od Kairosu došla na účty společníků na začátku srpna (výplata za červenec). Od té doby samé trable... to už máme celé čtvrtletí, co je to jakési podělané.
Asi by se dalo povědět, že letadlo Kairos na Slovensku a v Česku padá k zemi.
Přesto se stále najdou drzouni, co do toho lákají další lidi.

11.11.2016 | Mr. Czech

Ta co, experti na IT, podnikání a investice Rasťo Kiavčin, ydabysset, Milan842, Jakub Málik, Sofia11 a další...

Pořád vás Kairos vyplácí? ;-)

Proč je tu od července 2016 takové ticho?

Není to náhodou proto, že letadlo nabralo kurs k zemi už na konci srpna/začátku září - tedy cca 2 měsíce po těch vašich přesvědčivých a pozitivních komentářích?

23.04.2017 | Mr. Czech

Bude mít někdo z vás koule na to se sem ještě vrátit a přiznat svojí chybu, nebo se dokonce omluvit za škody, které propagací tohoto podvodu napáchal?

23.04.2017 | Mr. Czech

Kairos = jeden veľký podvod. Poznám minimálne 5 ľudí čo si ho zriadili a nevrátili sa im ani len náklady. Takže ľudkovia čo sa tu išli byť do krvi sa musia poriadne hanbiť. Možno im sa minimálne náklady vrátili, pretože si účty zriadili na počiatku ale tí čo prišli neskôr už o tom hovoriť nemôžu.

11.05.2017 | Nenee

Jinak to dopadnout nemohlo.
Když se jen přerozdělují vstupní poplatky "společníků" a vklady "investorů" organizrátorům podvodu a prvním vstupujícím - a i z nich někdo náhodou dostane víc, než vložil (což se lidem vstupujícím v prvním roce poštěstilo) - tak nutně někdo musí dostat méně než vložil.

V podobných podvodech ostrouhají kolečka spodní patra pyramidy. A bez ohledu na to, jak je pyramida vysoká a jak rychle se rozšiřuje, tak prodělá nejméně 2x tolik lidí, co vydělali.

12.07.2017 | Mr. Czech

Ľudia vys*rte sa už na to. Dohadovať sa tu s úbožiakmi horšími než nejaké "OfauB" a omieľať dookola stále to isté už nemá zmysel. Je*nutý človek sa nechá oklamať tak či tak, poloje*nutý človek si aspoň prečíta nejaké recenzie, ktorých je mimochodom po weboch už neúrekom, a inteligent okamžite usúdi že ide o oje*, ktorý je zamaskovaný do ... security fráz a zopár skomolených pseudoodborných výrazov. Pri dnešných diskových kapacitách, cloudových a VPN riešeniach je Vaša IP a Vašich trápnych 300GB iba prd v hurikáne. Keď sa už necháte nachytať, uvedomte si že ten, kto Vás do toho zatiahol je platený z Vašich peňazí a nejaká fiktívna spoločnosť "Kairos" je iba zásterkou celej finančnej transakcie. Úprimne, čudujem sa že do celého tohto ancáblu nezasiahla skupina anonymných "internetových správcov" aktívnejšie ...dlhoroční Kairosáci určite vedia, čo mám na mysli ;)
Bezpečnosť dát a internetovej komunikácie je v dnešnej dobe veľmi krehký pojem, ktorý je stále častejšie zneužívaný v prospech zisku MLM podvodníkov Kairosu (aj keď podobne ako pri OfauB nemajú so spoločnosťou nič spoločné.
RIP

20.05.2017 | Drahok

kedze som jeden z denne-pracujucich ludi a momentalne som si nasiel chvilku preluskat celu diskusiu, hladam moznost privyrobit si, idealne ziskat pasivny prijem, mohli by ste mi poslat link na invajt do kairosu? chcel by som sa stat tiez clenom

just kidding.... popravde nikdy som o kairose dodnes nepocul, ani neviem uz jak som sa preklikal na tento clanok. Nie som neprajny clovek, ale nenavidim hlupych ludi a vase hlupe obhajovanie kairosu a arugmenty co ste tu postovali.. to bol balzam na mozog ked som to cital, kolko totalny vygumovanych hlupych ludi existuje, len skoda ze maju volebne pravo... kazdopadne, vobec vas nelutujem, dobre vam tak a smejem sa na vas, hned mam krajsi den

25.01.2018 | marti11

Kauzou Kairos se (pozdě, ale přece) zabýval pořad Černé ovce.
https://youtu.be/hm...
Zajímavá je i diskuse pod videem... najednou všichni jasně vidí, že to musí být podvod. Zde v diskusi byla spousta těch, co Kairos chválili - Milan842, ydabysset, Jakub Málik, Sofia11, peterpan123, Rasťo Kiavčin...

27.04.2018 | Mr. Czech

Web Kairosu i přihlašovací portály na jeho služby (mail, cloud) jsou vypnuté. Zhasínáme! ;-)
Milan842, ydabysset, Jakub Málik, Sofia11, peterpan123, Rasťo Kiavčin... ukážete se tu ještě? S nějakým poučením nebo vysvětlením?

22.08.2018 | Mr. Czech

Kromě toho, že Kairos vypnul svoje weby... tak už ukončil i formálně svoji činnost.

https://beta.compan...

Zajímavý je poslední dokument z 9. srpna 2018 - oznámení o ukončení činnosti, likvidace firmy z důvodu insolvence. Nějak mi to uniklo, takže dávám k lepšímu až teď.

https://goo.gl/ytoXNX

Kdo chce, může se obrátit s odškodněním na likvidátora Symu Chohana z Birminghamu. Ale z firmy, která končí kvůli insolvenci... se toho asi moc nevytáhne.

THAT'S ALL FOLKS!!!

30.09.2018 | Mr. Czech