Nové veci na Gazduj denne do mailu
Nastav si automatické upozornenia na zaujímavé články.
Zasielanie newslettra môžeš kedykoľvek vypnúť.

Americká spotrebiteľská organizácia odrádza od laptopov Microsoft Surface

10.08.2017 0

Vplyvná spotrebiteľská organizácia Consumer Reports prestala odporúčať laptopy Microsoft Surface. Na základe prieskumu dospela k záveru, že sú omnoho poruchovejšie ako laptopy a tablety iných výrobcov.

Zdroj: SITA / AP

Gazduj.sk

Gazduj.sk

rola: Admin Gazda | počet sledovaní: 5 | registrácia 25.06.2014

Microsoft namieta, že jeho spätná väzba od spotrebiteľov sa od záverov prieskumu diametrálne líši. Vo štvrtok to uviedla agentúra Reuters. 

Nezisková organizácia zistila, že zhruba 25 percent prístrojov Microsoft Surface ich majitelia reklamujú do dvoch rokov od nákupu. „Pokiaľ chcete, aby vám výrobok vydržal, bude lepšie, ak si kúpite značku s vyššou predpokladanou spoľahlivosťou,“ uviedol editor Jerry Beilinson.

Laptopy Surface podľa Consumer Reports zamŕzajú, nečakane „padajú“ a problematické sú ich dotykové obrazovky. Štatisticky vybočujú z množstva ostatných prístrojov. Ako najspoľahlivejšie sa podľa J. Beilinsona ukázali počítače Apple.

Microsoft vstúpil na trh hardvéru v roku 2012 s tabletom Surface a od tej doby predstavil množstvo nových tabletov a laptopov. Hlavný analytik spoločnosti Jackdaw Research Jan Dawson sa domnieva, že Microsoft má veľmi málo skúseností a rýchly vývoj v tejto oblasti je zložité výrobne zvládnuť.

Consumer Reports uskutočňuje štúdie spoľahlivosti každoročne od roku 1952. Začal osobnými automobilmi, venuje sa však aj chladničkám, kosačkám na trávu, televízorom a ďalším výrobkom. Počítače si spoločnosť zaradila do zoznamu v uplynulých rokoch.

Čo sa laptopov týka, organizácia naposledy prestala ako vhodné odporúčať v roku 2015 dva modely Hewlett-Packard a jeden model od spoločnosti Lenovo, uviedla agentúra AP.

Zdroj: ČTK

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • Diskusia (0 reakcií)

Zaujímajú ťa takéto články? Pridaj sa ku Gazduj na Facebooku!

Diskusia (0 reakcií) Celá diskusia